5 stycznia 2013

Marzena Różanowska


Marzena
Wiesz Marzena ja tu robię taką stronę i chciałbym, żebyś napisała coś o sobie – zagaił Dżaro (Jarek - brat mój młodszy) …jeszcze dodał - a że widzę, że szlajasz się po mieście z nudów to lepiej zabieraj się do roboty. Taa… po mieście… Street View to jest po mieście? No dobra niech mu będzie.

O sobie, o sobie… nie lubię sama o sobie … wolę jak inni o mnie… (w samych superlatywach oczywiście ;-)

Pan Bóg wymyślił mnie w 1972, świat ujrzałam w 1980, ale żeby było śmieszniej postanowił, że prawdziwe życie zacznę dopiero w 2012 - Mayo lubi majów i ich kalendarze, ale nie, aż tak, żeby ich słuchać…

Wiecie co to maja?

«w filozofii indyjskiej: pierwotnie nadprzyrodzona moc, w późniejszych tekstach hinduistycznych: iluzoryczne przejawianie się świata będącego odbiciem jedynej rzeczywistości – brahmana» O! ładnie to brzmi prawda.

A co to fanza? No dobra, to nie Jeden z dziesięciu…

Jaka jestem? Dziwna jestem. Czasem nawijam jak zakręcona, a niekiedy milczę jak zaklęta.

Jestem najstarsza z naszej czwórki. Jestem Piątką, Skorpionicą i Małpą - wiem o tym choć wcale mnie to nie zachwyca.

Małpą jestem wyjątkową… Do 9 lutego 2013 mamy rok Wodnego Smoka, a 10 lutego wejdziemy w rok Węża. Czy to ważne? Nie chyba nie, a czy ciekawe?

Sam odpowiedz sobie na pytanie.

Popełniłam bloga i wrzucałam tam swoje wpisy - http://ljakliterka.bloog.pl/ - mówiąc popełniłam mam na myśli popychałam literki do przodu i pisałam co mi ślina na palec przyniosła tworząc niezły chaos.

Jestem Tobie winna czytelniku całkiem sporą ilość informacji, także tą, że choruję na dystrofię. Założyłam społeczność na fb www.facebook.com/Zanik-Misni-Muscular-Dystrophy/ .

Mieszkamy z braćmi w niewielkiej miejscowości Somonino. Mamy jedno wspólne marzenie, chcielibyśmy przeprowadzić się do miasta, dlatego postanowiliśmy zbierać pieniądze.

Wierzę, że nam się uda!