5 stycznia 2013

Waldek Różanowski

Waldek Różanowski

Hej jestem Waldek często też bywam rozankiem, "rozanek" to nick w grach w które grywam a konkretnie dwóch ikariam na serwerze ypsilon i thesetllersonline na serwerze kolonia gry to taka odskocznia od rzeczywistości która często bywała nudna, a poza tym ludzie, znajomi więc i w świecie gier bywa wesoło.

Pochodzę z niewielkiej wsi Somonino w której spędziłem większość swojego dotychczasowego życia, większość ale na szczęście nie całe, przez 6 lat mieszkałem z bratem w szkole z internatem w Policach, fajne to były czasy możliwość wyjścia gdziekolwiek się chce, znajomi, przyjaciele (niewielu) ale zawsze. Tam zrodził się pomysł o zamieszkaniu w mieście na stałe, powstały też nasze strony internetowe www.iwanttodream.com i www.jarrek.pl na tej drugiej właśnie teraz czytacie moją niezgrabną próbę opowiedzenia czegoś o samym sobie.

Czasy szkoły się skończyły i nastał czas powrotu do domu do pokoju zwanego potocznie "dużym" to tam z rodzeństwem spędzamy najwięcej czasu każdy wpatrzony w swój kawałek świata czytaj "laptop", ja nawet chwaląc się nieskromnie od początku listopada zacząłem swoją pierwszą w życiu pracę (oczywiście przez internet) choć to zasługa nie moja a CEO firmy brand24 który na nieśmiałe pytanie trochę w żarcie (po przeczytanym przeze mnie artykule o nim samym) czy nie potrzebujecie dodatkowej osoby na której zatrudnienie przysługują zniżki z PFRON-u nie czekając dłużej niż pięć minut powiedział wiesz co możemy cię zatrudnić, zniżek z PFRON-u jak dotąd nie ma bo procedury ich uzyskania są dosyć obszerne, ale ja mogę się cieszyć że i bez nich jestem członkiem ekipy brand24.

Co jeszcze mogę wam o sobie powiedzieć wolny czas lubię spędzać w kuchni, oczywiście gdy jest ktoś komu mógłbym w tej kuchni towarzyszyć, lubię też wszelkiej maści informacje o nowinkach technicznych, social media, i startup'ach.

 Dzięki że dotrwaliście do końca.